דנה תדמור על השקעות נדל"ן באמצעות חברות המארגנות קבוצות משקיעים

להשקיע בנדל"ן זה לא כזה פשוט, ולמרות כל הסיפורים ששומעים על החבר של החבר שהצליח באמריקה, קחו תמיד בחשבון שעל כל סיפור כזה ישנם מאה סיפורים הפוכים, וגם הסיפור שמספרים לכם הוא כנראה לא כזה ורוד. לדברי דנה תדמור, מומחית השקעות בנדל"ן, זה לא בגלל שאי אפשר לעשות כסף בנדל"ן, ההיפך הוא הנכון, אלא שבשנים האחרונות נכנסו אל התחום אינספור גורמים שאין להם שום ניסיון בתחום, ומחפשים את הדרך להפוך לעשירים בין לילה.

כיום, דרך פשוטה להשקעה בנדל"ן היא באמצעות חברות ההשקעה בנדל"ן. המדובר בחברות המנהלות השקעות גדולות ופונות למעשה לציבור להשתתף בהן כמשקיעים. כל משקיע שם סכום קטן כלשהו, ובסך הכל מצטבר הסכום הנדרש להשקעה כולה. או אז יכולה החברה להיכנס לפרויקט אטרקטיבי בתחום הנדל"ן המניב למשל, לספק את התשואה הרצויה בתוך שנתיים שלוש, ולחלק למשקיעים את הרווחים שלהם, כל אחד בהתאם לחלקו בהשקעה הכוללת.

כבר קיימת אלטרנטיבה ללקיחת משכנתא בכדי לקנות דירה ולהשקיע בנדל"ן, ואפשר לייצר רווחים נאים גם עם השקעות של מאה או מאתיים אלף שקלים בהשקעה קבוצתית. העניין הוא, שכמו כל תחום מתפתח, גם בתחום הזה פועלים גופים לא מקצועיים והחוכמה היא לאתר את החברות הרציניות והאמינות.

אם אתם מתעניינים בהשקעה בנדל"ן, כבר נחשפתם בוודאי ללא מעט הצעות משלל חברותהמציעות לכם להניח אצלן את כספכם וליהנות משיעורי תשואה פנומנליים. בהשקעה דרך חברות השקעה, חברות אלה מבצעות עבורנו את כל פעילות ההשקעה הנדרשת, אך העבודה המרכזית מבחינתנו צריכה להתבצע בשלב של בחירת חברת ההשקעה, מסבירה דנה תדמור.

זהו השלב בו אנו צריכים להקדיש מעט זמן ומאמץ לא רק בכדי לבחון את כדאיות העסקה עצמה, אלא בכדי להכיר כל חברה, את הדמויות הפועלות בה, את הוותק שלה, את הרקורד המקצועי שלה, את הבטחונות שהיא מציעה, את המעטפת המשפטית ואת המנגנון הכלכלי של העסקה, ועוד. אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה בעצמכם, כדאי שתעזרו באיש מקצוע שילווה אתכם, אך אל תוותרו על תהליך נכון ויסודי של בחירת חברת ההשקעה, כך על פי דנה תדמור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *