גיבוי שרת וירטואלי: שיטות עבודה מומלצות

מדריך זה מציע אוסף של טיפים, כלים וטכניקות בהן תוכלו להשתמש כדי לגבות נתונים על שרת וירטואלי בצורה יעילה יותר.

לטכנולוגיית הווירטואליזציה של שרתים יש השפעה עצומה על מרכזי נתונים, באמצעות קידום איחוד שרתים בקצב שלא נראה עד כה. ארגונים מכל הגדלים הפחיתו את השימוש במספר השרתים הפיזיים להם הזדקקו, והתחילו לקצץ בעלויות, לפשט את מורכבות העבודה ולהפחית את דרישות החשמל והמרחב.

גיבוי שרת וירטואלי מקל את העבודה באופן משמעותי, ומייעל ביצוע משימות מפתח, אבל תפקידו העיקרי הוא גיבוי ושחזור נתונים.

תוכנת גיבוי ושחזור נתונים רגילה נוטה להיות מכוונת לסביבות שרתים פיזיים, ולכן לא תמיד היא מתאימה, או שאינה נחשבת לאמצעי היעיל ביותר לגיבוי מכונות וירטואליות. בעוד שהתקנת גיבוי שרת וירטואלי מניב יתרונות רבים, אחד היתרונות החשובים שלו הוא ריכוז פעולות הגיבוי לפלטפורמה אחת, מה שמוביל לעיבוד יעיל ובטוח של מערכות קלט ופלט.

שרת וירטואלי בענן מספק פתרון מלא ומקיף

שרת וירטואלי בענן מתמודד ביעילות עם סוגיית גיבוי הנתונים כפי  שאף מערכת גיבוי אחרת לא הצליחה להציע פתרון הולם ומלא עד היום. כלומר, אם עד היום הייתם צריכים להתאים את מערכת הגיבוי שלכם לפתרונות מוגבלים ועדיין חוויתם אובדן נתונים חשובים באופן כמעט קבוע, עם שרת וירטואלי בענן, אתם פטורים מדאגות.

כל המטרה של גיבוי שרת וירטואלי היא להגן על נתונים, ואפשרות זו מציעה את ההגנה המקיפה והשלמה היחידה שקיימת היום בתחום גיבוי נתונים שנדרש במיוחד בארגונים גדולים. בחלק מהמקרים, שרת וירטואלי בענן מאפשר שחזור נתונים שקשה לשחזר באופן אחר, כלומר, ניתן לשחזר קבצים שלמים.

וזה עוד לא הכול

הנוחות של שחזור מהיר של קבצים היא זו שמובילה אנשי עסקים לוותר על שירותי הגיבוי הישנים שלהם, ולהחליפם במערכת מדהימה שמסוגלת להקל עליהם באופן משמעותי להתאושש מאסון (וכן, במונחים של ארגונים גדולים ואפילו חברות קטנות, איבוד נתונים חשובים מבלי היכולת לשחזר אותם, הוא בהחלט אסון).

עם שירותי מחשוב ענן אתם לא מדברים יותר במונחים של חוסר אונים

כלומר, אחסון הנתונים שלכם הופך להיות בלתי מוגבל, עם אינספור אפשרויות – החל משימוש באפליקציות גיבוי מסורתיות וכלה בשילוב של שירותי מחשוב ענן מותאמים אישית לבית העסק שלכם ולאופי העבודה שלכם.

גיבוי שרת וירטואלי ניתן להתקנה והתאמה בקלות, ואחרי שתלמדו את פעולות תהליכי הגיבוי, תוכלו להתחיל להיות מרוכזים יותר בעבודה ופחות בחרדות ויקיצות מבוהלות באמצע הלילה, רק כי שכחתם לגבות את הנתונים לפני שיצאתם מהמשרד.

בשורה התחתונה, אתם מקבלים שליטה מלאה על הנתונים שלכם

שירותי מחשוב ענן מאפשרים לכם להתקין בארגון או אפילו בבית העסק הקטן שלכם פלטפורמת גיבוי שרת וירטואלי לפי דרישה, כך שיש לכם בקרת תשתית מלאה על כל הנתונים העסקיים שלכם.

חברות שמציעות לכם לעבור להתנהלות של שרת וירטואלי בענן, עוזרות לכם להפחית השפעות של "רעשים" מיותרים בעסק, מבחינת דאגה לנתונים שאבדו ללא יכולת שחזור, מה שמשפר באופן משמעותי את התפקוד בעבודה, ומכאן גם את הרווחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *