טריפל סי – אינטרנט תשתית וספק הכי זול

עם כל כך הרבה היצע בשוק התקשורת היום ואינספור מבצעים, פרסומות ומסרים המועברים לציבור בכל מדיה אפשרית – אין פלא מדוע קשה יותר לבחור היום חבילת אינטרנט מתאימה ו/או ספק ותשתית המתאימים ביותר עברנו. על מנת לעזור לכם להתמצא מעט יותר בתחום וכן לבחור בצורה מושכלת ונכונה את חבילת האינטרנט המתאימה ביותר עבורכם הכנו עבורכם מספר טיפים שחשוב לדעת.

בחירת חבילת האינטרנט המתאימה ביותר עבורנו:

  • תשתית – התשתית חשובה ביותר כיוון שהיא תהיה הבסיס לגלישה חלקה, מהירה ונטולת תקלות. לא משנה אם מדובר בבית שלכם, במשרד, בבית העסק או בכל מקום אחר שבו אתם מחברים את עצמכם לאינטרנט – כדאי לוודא שהתשתית שתבחרו מתאימה וטובה לאזור שלכם. האם ידעתם למשל שלא כל חברה יכולה לספק אינטרנט לכל מקום בארץ? אפילו בזק, הנחשבת לתשתית הגדולה והרחבה בישראל שיכולה לספק אינטרנט כמעט לכל בית בישראל עדיין לא יכולה לספק אינטרנט לכ-2000 בתי אב בישראל. חברות אחרות עשויות להחסיר עשרות או מאות אלפי בתי אב בישראל מבחינת התשתית שלהן. 
  • מהירות הגלישה – אתם רוצים לוודא שאתם עושים שימוש במהירות הגלישה המקסימלית האפשרית לכם. מבחינת המחיר ההבדל הוא מזערי בדרך כלל ולכן כדאי לכם ליהנות משירותי הגלישה הטובים ביותר שתוכלו לקבל באזור שלכם. בהתאם לתשתית באזור שלכם יש פוטנציאל גלישה מקסימלי מבחינת מהירות שתוכלו לגלוש בה. אם פוט' הגלישה באזור שלכם הוא 100 מגה למשל אז מדוע שלא תגלשו בחבילה של 100 מגה ותסתפקו בחבילה של 15-20 מגה? 
  • מחיר – במידה ותרכשו ספק + תשתית דרך גוף אחד (למשל דרך בזק, פרטנר, סלקום או כמובן דרך טריפל C ) ודאו כי המחיר כולל גם ספק וגם תשתית. אומנם מדובר בשני שירותים שונים אולם כאשר רוכשים אותם ממקום אחד אפשר להשיג באנדל במחיר זול ומשתלם יותר. כמו כן הגבייה נעשית מול גוף אחד, החשבונית מתקבלת מגוף אחד ובדרך כלל גם השירות אמור להיות דרך אותו גוף תקשורת.
  • שירות – בסופו של דבר, 10-20 שקלים לפה או לשם בהבדלי המחירים בין החבילות והחברות השונות – מה שעושה את ההבדל האמיתי עבור כל לקוח הוא השירות שהוא מקבל. בחברת טריפל C החברה שמה דגש עיקרי על השירות ואף מציעה אינטרנט חכם ללקוחותיה על כך נרחיב בהמשך המאמר.

ממי כדאי לקנות אינטרנט תשתית וספק הכי זול ?

כדי לחבר בין ישראל לבין העולם מבחינת האינטרנט ישנם 3 כבלים תת ימיים היוצאים מישראל אל רחבי העולם – בזק, טמרס ונאוטילוס. חברת טריפל C היא ספקית האינטרנט היחידה בישראל המחוברת לכל 3 הכבלים ומציעה גלישה ברוחב פס גדול וחוויית גלישה ברמה הגבוהה ביותר. זאת עושה החברה מבלי להתפשר על איכות השירות כאשר הלקוח תמיד נמצא במקום הראשון. בזכות מהפיכת הסיבים האופטיים החברה גם יכולה להציע ללקוחותיה את חבילות האינטרנט הכי זולות בישראל, זאת מבלי לפגוע באיכות הגלישה ומהירותה (להפך). 

מהו האינטרנט החכם של טריפל C?

מהפיכת האינטרנט הולך לשנות את עתיד השימוש באינטרנט וכיום קהל הצרכנים חכם יותר, מבין יותר ורוצה יותר שליטה לגבי ההוצאות שלו והשירותים שהוא מקבל. משום כך חברת טריפל C פיתחה את האינטרנט החכם היחיד בישראל. החברה מאפשרת ללקוחותיה לבחור, לשנות ולערוך את תנאי החבילה ואת מהירות הגלישה בלחיצת כפתור דרך משתמש הלקוח באתר החברה. החלטתם שאתם רוצים לחסוך בעלויות ולהסתפק בחבילה קטנה יותר? כבר לא צריך להמתין לשירות הלקוחות בטלפון, לבזבז זמן או להיתקל בשיחות מתישות עם נציגי החברה – היכנסו למשתמש שלכם ושנו את החבילה בלחיצת כפתור. 

שירותים עיקריים:

פרטי התקשרות של טריפל סי

כתובת: הסיבים 49, פתח-תקוה 4959504

למוקד הפרטי 6400* או במספר הישיר 03-9204600
למוקד העסקי 6440* או במספר הישיר 03-9204601

אינדקסים נוספים:

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק vmware

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק ביתי localbiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק עסקי localbiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק bamercaz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק dibiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק net2u

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק עסקי hiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק ביתי hiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק ביתי hamlatza

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק עסקי hamlatza

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק janglo

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק locabizness

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק ביתי giz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק עסקי giz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק net4u

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק wibki

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק prosites

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק homebiz

טריפל סי אינטרנט תשתית וספק internetlifeforum

1 מחשבה על “טריפל סי – אינטרנט תשתית וספק הכי זול”

  1. פינגבאק: איך לבחור ספק אינטרנט? - בי שייר - מגזין הטכנולוגיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *