הכלי החזק ביותר של בעלי עסקים לפרסום אונליין

בתור בעלי עסקים, בוודאי אם יש לכם עסק קטן אז יכולת הפרסום שלו מוגבלת באופן יחסי לעומת עסקים גדולים, אתם מחפשים כל דרך כיצד להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אתם מחפשים דרכים אלטרנטיביות בשביל לחשוף את עצמכם ואת העסק לקהל הרחב.

לשמחתכם, היום עומדים בפניכם שורה של כלים שמאפשרים לעסק להגיע לקהל רחב יותר מאשר בעבר. הרי אם בעבר, הכלים העיקריים לפרסום העסק היו עיתונות כתובה, רדיו, שלטי חוצות או אמצעים כמו פליירים ומגנטים, אמצעים שחלקם יקרים מאוד ואחרים בעלי חשיפה נמוכה, הרי שכיום עומד לרשותכם האינטרנט, אמצעי שמאפשר לכם לפתוח דרכים שונות לפרסום וחשיפה, ובעלויות זולות באופן יחסי.

בשביל ליהנות מהאינטרנט בצורה חכמה, צריך לדעת לברור במה להשתמש וכיצד, ובמה לא. חברה אשר מקדמת עסקים מסוגים ובגדלים שונים, יודעת שאחד הכלים האידאליים לפרסום ברשת, הוא באמצעות סרטונים קצרים.

לפני שנסביר כיצד יוצרים סרטון פרסום טוב וכיצד חושפים אותו לגולשים, נבהיר מדוע סרטונים הם הכלי הטוב ביותר לפרסום ברשת כיום. מרבית האנשים שגולשים באינטרנט, מוקפים בטקסטים, ופרסומות סטטיות. זה פחות מרשים אותם, הם פחות מתחברים לתוכן שכזה. לעומת זאת, סרטון, מאפשר לנו להיחשף לקהל במשך דקה-דקה וחצי, באמצעות כלים ויזואליים ייחודים, החל מסצנה דמות סרט ועד אנימציה, פרודיה ועד סרטון תדמית רציני.

כיצד יוצרים סרט בצורה חכמה ואיך חושפים אותו לקהל

הדרך הנכונה ליצור סרט לקידום העסק היא, על ידי מחקר מקדים של קהל היעד אליו אנחנו רוצים לפנות. מאחר והאינטרנט, בין מעלותיו הרבות, מאפשר לנו למקד את הפרסום בקהל ספציפי, אנחנו יכולים לבדוק מיהו אותו קהל אליו הוא מתכוונים לפנות, ועל פי הנתונים שנקבל נוכל ליצור סרט שתואם את מידותיו. אם זה סרטון לנוער, אז הוא ידבר בשפה של נוער ואם זה סרטון לזוגות צעירים ומשפחה, אז הוא ידבר בשפה של זוגות צעירים ומשפחה.

המחקר שנעשה יעזור לנו להחליט, כיצד אנחנו בונים את הסרטון, באיזו שפה הוא ידובר, מה יהיה הטקסט שלו, באילו אמצעים נשתמש במהלך הסרטון ועוד. ככל שהמחקר שלנו יהיה טוב יותר וככל שנמקד יותר את הקהל אליו אנחנו מבקשים להפנות את הסרטון, כך נזכה למענה יעיל יותר.

על מנת שהסרטון יגיע לכמה שיותר גולשים, עלינו גם לחשוף אותו במקומות הנכונים. לשם כך אנחנו נשתמש בכלים שעומדים לרשותנו, החל מאתר האינטרנט שלנו, המשך בעמוד פייסבוק של העסק, וכלה בעמוד היוטיוב שלו. כמו כן נשתמש בסרטון במסגרת פרסום ממומן בפייסבוק ובמקומות אחרים, בשביל שהוא יגיע אל קהל גולשים רב ככל שניתן. הפצה רחבה של הסרטון ברשת יהפוך אותו לויראלי, מה שיאפשר לנו עם הזמן לראות תוצאות בפניות לעסק ובמכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *