קידום אורגני או פרסום ממומן? אולי שניהם?

קידום אורגני וגם קידום ממומן, הם שניהם תחומים שאפשר לשקוע בהם חודשים ארוכים מבלי לראות תוצאות, אם לא מבינים כהלכה את התהליך ושלביו. בין אם אתם מפרסמים בית עסק קטן או שמא רשת ענקית, עשויות להיות זירות דיגיטליות שיתאימו לכם, וכאלו שפחות. נדסקס על זה קצת.

כיום, אנחנו חיים בעולם בו הכול מתנהל און ליין. אנשים קונים מזון לביתם דרך הנייד, מתפעלים בתים חכמים שלמים, וגם מתפעלים אפילו את עסקיהם דרך האינטרנט ודרך המכשיר הנייד. בשל כך, חשוב לדעת היכן לפרסם ולמתג את עצמכם. באופן כללי ולהוציא מקרים כמו פיצוציות שכונתיות, כולם, ככללם, חייבים להפגיז בנוכחות דיגיטלית בכדי לשגשג. מתלבטים בין קידום אתרים אורגני לבין קידום ממומן לאחרונה? אוקי, נתחיל בזה שחשוב להבין כמובן מי קהל היעד שלכם. אתם מוכרים מוצרים או מספקים שירותים עבור בני נוער? קידום בפלטפורמת אינסטגרם מומלץ מאוד (בצמוד לקידום ב"מקומות" אחרים גם). בכל מקרה בו אתם מבקשים לקדם בגוגל ו\או לפרסם ולשווק מוצר או שירות שלכם, אתם חייכים לזכור שקודם מקדמים אורגנית, ורק אחר כך מקדמים באופן ממומן בגוגל. בואו נסביר כמה דברים.

למי מתאים קידום ממומן?

פרסום ממומן בגוגל עשוי להתאים במקרים בהם אתם נדרשים להחדיר מוצר חדש לשוק וחייבים לידים ריבים, במקרים בהם אתם מעוניינים לגרום להורדה של אפליקציה חדשה שפיתחתם, במקרים שאתם רוצים להגדיל אחוזי המרות באתרי E COMMERCE ועוד רבות. באופן כללי, קידום ממומן עשוי להועיל רבות לצמיחה של העסק והמכירות, אך כמובן שיש להבין כיצד לבצע את התהליך כהלכה.

אם אתם מחפשים אחר חברת קידום אתרים אמינה עם תהליכי עבודה שקופים, אתם חייבים לוודא כי היא מתאימה לכם את התוכנית הנכונה. למשל, חשוב לזכור כי קידום אורגני חייב להתבצע לפני קידום ממומן בגוגל. זכרו, לא השקעתם בקידום האורגני של האתר אבל כן בפרסום ממומן? יש סיכוי גבוה שאתם פשוט זורקים את הכסף לפח.

קודם קידום אורגני ואז ממומן

קידום אורגני מתבטא בשלל אלמנטים, ואפשר למשל להכליל בקידום האורגני את נושא תגי המטא שלכם באתר. תגי המטא, הם בעצם הטקסטים שאתם רואים מתחת לכותרות המופיעות בתוצאות החיפוש. תגי מטא לא אמורים להיות מורכבים מטקסטים מסורבלים, אלא ממספר מילים פשוטות שמבהירות לגולש במה מדובר, ויחד עם זאת גם מושכות אותו להיכנס לאתר האינטרנט.

לא ניהלתם את תגי המטא באתר כמו שצריך? פרסום ממומן יהיה בעייתי כי האתר שלכם פשוט לא עומד עדיין על הרגליים. העמידו את האתר על רגליים איתנות, בנו קרקע יציבה וחזקה, חפשו מקדמי אתרים מומלצים ורק אז, בדקו את הנושא של פרסום ממומן בגוגל. שיווק ממומן לעולם לא יתבצע לפני שהאתר שלכם בעל נוכחות ראויה וקורקטית.

קמפיין ממומן בגוגל, מה הסוגים?

אם אתם מעוניינים לקדם אפליקציות חדשות, תבחרו בטכניקת קידום אפליקציות כמובן. המודעות שלכם בדרך כלל יופיעו ב-GOOGLE PLAY, בחנות האפליקציות ובמקומות רלוונטיים נוספים. קמפיין בגוגל עשוי להתבצע גם דרך הצגה של מודעות בראש הדף של תוצאות החיפוש. יחד עם זאת, במקרה זה, כדאי לזכור שליד הדף שלכם תהיה את המילה "מודעה" (גולשים רבים מעדיפים להיכנס לדפים המדורגים גבוה בצורה אורגנים – ללא תשלום).

אם בחרתם קמפיין וידאו בגוגל, אתם תזכו להופעת סרטוני הוידאו שלכם, אך קמפיין וידאו לא מתאים לכל מוצר או שירות, ועל כן יש להתייעץ עם חברת קידום אתרים מומלצת ומקצועית. ישנם גם קמפיינים בגוגל הממוקדים בנושא של קניות E COMMERCE בינלאומיות, קמפיין ברשתות מדיה ועוד.

זכרו תמיד לבדוק מה המתחרים שלכם עושים בכדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, בדקו מה עובד ומה לא (בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס, מפות חום ועוד), בדקו מי מקדמי האתרים שלכם וכדומה. טיפ חשוב ואתו נסיים: כשאתם בוחרים חברת קידום אתרים לקידום אורגני ולקידום ממומן בגוגל, זכרו שהחברה חייבת קודם כל לבקש גישה אל מאחורי הקלעים של האתר שלכם. שם, מקדמי אתרים מומלצים יסדרו פרמטרים שונים הקשורים בנושאי קידום אורגני לאתר. רק לאחר שסיימו עם ההליך האורגני, אפשר להתקדם הלאה ולבדוק אילו קמפיינים ממומנים בגוגל מתאימים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *