חיפוי זכוכית למטבח – מתי? איפה? כמה?

בדומה לסלון ולחדר השינה, גם המטבח מהווה חלק מרכזי בבית ואנו מבלים בו מספר לא מבוטל של שעות במהלך השבוע. לאחרונה נראה כי צומחת מגמת עיצוב חדשה בצורת חיפויי זכוכית למטבח על מנת להעניק למטבח את הכבוד הראוי לו. הכנו עבורכם מספר פרטי מידע חשובים שיסייעו לכם להבין במה דברים אמורים, אשר יקלו עליכם בבחירת חיפוי הזכוכית למטבח שלכם.

מתי כדאי לעשות חיפוי זכוכית?

חיפויי זכוכית למטבח יכולים להתאים למטבחים ישנים וחדשים כאחד. חיפוי זכוכית למטבח ישן עשוי לשדרג אותו באופן משמעותי ולהעניק לו מראה רענן, מתוחכם וכמובן חדש. על הזכוכית שנבחרה להיות מתאימה באופן מושלם למטבח המבוקש, שכן היא נחתכת באופן מדיוק על פי מידותיו וצורתו וכך אין חשש כי היא תראה כנטע זר בתוכו ותזיק במידת מה לאביזרים הנמצאים בו.

איך זה בעצם עובד?

החיפוי מתבצע באמצעות זכוכית בעובי של כ-6 מילימטר פחות או יותר על מנת שלא תהיה כבדה ומגושמת. על הזכוכית להיות חזקה ויציבה במיוחד משום שהיא צריכה לעמוד בתנאים השוררים במטבח כמו עוצמות חום גבוהות ומכות חזקות הנגרמות כתוצאה מסירים כבדים, מוצרי חשמל וכדומה. לאחר ליטוש, הזכוכית מוצמדת לקירות על ידי דבק מיוחד או ברגים על מנת לשמור על עמידותה לאורך זמן ויש לבצע גימורים מדויקים בסיום העבודה.

מגוון נרחב של עיצובים בחיפוי זכוכית

קיימות אפשרויות רבות של סגנון ועיצוב המטבח באמצעות חיפוי הזכוכית. בין הסגנונות הנפוצים ניתן למצוא חיפויי זכוכית בצבעים שונים או בעלי הדפסים מעניינים, חיפויים שעליהם מודפסות תמונות לבקשת הלקוח כדוגמת נופים מרהיבים או תמונות משפחתיות. יש לשים לב כי בחרנו בסגנון עיצוב המתאים למראה הכללי של המטבח ואינו פוגע חלילה בפונקציונאליות של המטבח. מומלץ מאוד לבחור בצבעים בהירים יחסית של זכוכית המעניקים רוגע ושלווה למטבח.

מסייע בשמירה על ניקיון המטבח

אחד היתרונות הבולטים של חיפוי הזכוכית הוא שהוא מאפשר לנקות את המטבח בקלות וביעילות מהסיבה הפשוטה שהוא עשוי מיקשה אחת ללא חריצים שעלולים להתמלא בלכלוך. באופן זה, פירורים או עודפי שומן הנגרמים כתוצאה מהבישול לא מצטברים לאורך זמן, והמטבח נשאר נקי ומסודר על בסיס יומיומי.

מחירים של חיפויי זכוכית

מחירם של חיפויי זכוכית למטבח יקר יחסית ביחד לחיפויים העשויים קרמיקה או שיש. המחיר הממוצע של בשוק לחיפוי זכוכית למטבח נעים בין 1200 ₪ ל-1600 ₪ עבור מ"ר. יתכן כי השקעה זו תשתלם לעתיד הרחוק מכיוון שאורך חייו של חיפוי זכוכית ארוך יותר מהחיפויים המסורתיים הקיימים כיום בשוק.

היכן ניתן להזמין את השירות?

מאחר והפופולאריות של חיפויי הזכוכית בישראל הולכת וגדלה, ניתן למצוא חברות זיגוג רבות ואף זגגים פרטיים המעניקים שירות זה. מומלץ לרחרח קצת אצל השכנים ולבדוק מי מהם התקין חיפוי זכוכית למטבח (בטוח יש כאלה בקרבת מקום) ולהתייעץ איתם לגבי אופי השירות, איכות העבודה, זמן ההתקנה וכמובן המחיר שהציעו להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *