דירוג כוכבים

ניהול מוניטין ברשת

כשהתוצאות מדברות בעד עצמן זה לא תמיד, לא בהכרח, בעדכם ולטובתכם. לא אחת- המצב הוא הפוך. הן מדברות נגדכן. הן נגרמות בכוונת מכוון. מישהו יוזם אזכורים שליליים שמטרתם להוציא לכם שם רע ולהרחיק מכם לקוחות- קיימים ופוטנציאליים.

מטרת ניהול מוניטין ברשת היא משולשת: לדחוק אזכורים שליליים, להרבות אזכורים חיוביים ולייצר תוכן חזק שידבר בעד עצמו ו…בעדכם. מדובר אפוא במשולש שווה צלעות. הואיל  ומדובר בזירה רב-נישתית (היות שהרשת כוללת אתרים, בלוגים, רשתות חברתיות, פורומים, סרטוני וידאו, יוטיוב, אתרי תוכן גולשים ועוד) נדרשת ערנות ובעיקר יכולת לשלוח זרועות תמנון ארוכות לכל הנישות הקיימות על מנת לדחוק מהן אזכורים שליליים עליכם.

נזקו של פרסום שלילי עלול להיות בבחינת נזק מתמשך ומצטבר. אתם עלולים לספוג את הריקושטים שלו מבלי שתוכלו לזהות את מקור חומר הנפץ ואת המפיץ העושה בו שימוש. 

ניהול מקצועי כולל יצירה וקידום של אזכורים חיוביים ברשת על ידי פיתוח מתודולוגיות עבודה יעילות ומוכחות לבניית מותג חזק הנותן מענה מיטבי לצרכנים, דחיקה או העלמה של אזכורים שליליים אל העמודים שגולשים אינם מגיעים אליהם, יצירת מאגר אזכורים חיוביים והפצתם באמצעות שיטות חדשניות ומתקדמות תוך התאמה מתמדת לשינויים הטכנולוגיים או לשינויי האלגוריתמים של גוגל, יצירת בלטות, ייחוד ומיתוג שיעניקו לכם יתרון יחסי וערך מוסף על פני מתחרים ועוד.

חשיבותה של מתקפה משולבת נגד אזכורים שליליים

מתקפה משולבת על פרסומים שליליים עשויה להעלימם. הסרתם המוחלטת של אזכורים שליליים, במידה שנדרש גם באמצעות עירוב גורמים משפטיים, תאפשר לבצע את החלק הלא פחות חשוב בניהול מוניטין ברשת – יצירת תוצאות חיוביות מקודמות באמצעות פעילות רצופה, שיטתית וממוקדת של יצירת מידע חשוב, עדכני ומועיל לגולש תוך כדי חיזוקו וקידומו. 

חשוב לציין כי על אף החשיבות  והמרכזיות של דחיקת אזכורים שליליים, ניהול מוניטין אינו קשור רק בכך; עסק או חברה בראשית הדרך זקוקים לניהול מוניטין על מנת ליצור תשתית מוצקה. מדובר ביחסי ציבור עם ערך מוסף תוך מיקוד ברלוונטיות של הרשת וניצול הפלטפורמות הרבות בה ליצירת בולטות מתמשכת שהיא חלק בלתי נפרד ומרכיב חשוב ביצירת מוניטין.

זיהוי מקור האיום והסרתו

אנשי מקצוע בתחום ניהול מוניטין ברשת מבינים היטב את ההשפעה שיש  למדיה החברתית, המאיצה ומעצימה אזכורים בכלל ואזכורים שליליים בפרט בשל האופי הוויראלי שלה. לאלה עלולה להיות השפעה הרסנית. חשוב ומומלץ לשכור את שירותיהם של מנהלי מוניטין מקצועיים המבצעים ניטור של הודעות על העסק באמצעות שיטות וכלים מתקדמים ובכך להשיג שליטה עליהם ולהגיב בזמן אמת כדי למזער נזקים ולמנוע התפשטות אזכורים שליליים בבחינת 'עזרה ראשונה דחופה' לפני דחיקתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *