תכשיטי הנסיכה קניון הזהב ראשון לציון

מי שמתגורר בראשון לציון והסביבה, וחובב תכשיטי יוקרה מיוחדים, וודאי מכיר את חנות הדגל של תכשיטי הנסיכה בקניון הזהב. היה זה רק טבעי מבחינתינו לפנות לבעלי החנות, אמיר אסל, כדי לקבל ממנו קצת מידע פנימי על טבעות אירוסין – אחד התחומים בו תכשיטי הנסיכה מובילה ברמת הארצית.

אמיר, מה מה בכלל ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין?

בימינו נהיה טרנד חדש, בו החתן נותן לכלה טבעת יקרה בעת הצעת האירוסין. לטבעת זו, קוראים "טבעת אירוסין". לטבעת זו, אין משמעות הלכתית, אך המקור לטרנד זה, הוא המנהג הקדום "טבעת אירוסין", שכיום נקראת "טבעת נישואין".

כיצד מעצבים את הטבעת?

עיצוב הטבעת הוא מאוד אישי. החתן מנסה לקלוע לטעם של הכלה. לפעמים החתן יציע לכלה לקבוע את עיצוב הטבעת, וזוהי הדרך הכי מומלצת. לעיצוב טבעת אירוסין אין כללים ברורים, לעומת סגולות ומנהגים שונים, הקשורות לטבעת נישואין.

באילו מתכות משתמשים לטבעת אירוסין?

לרוב משתמשים בזהב רגיל, או זהב לבן. לפעמים, תעדיף הכלה עיצוב של כסף. רוב הכלות, אוהבות שיבוץ של יהלום בטבעת האירוסין. הבחירה בין זהב לבן, לזהב רגיל, נעשית לפי הטעם והסגנון האישי של הכלה. כאשר לכלה יש סגנון מאוד עדין, מומלץ לבחור בזהב לבן. לעומת זאת, כאשר לכלה יש סגנון רועש, או מומלץ לבחור בזהב צהוב.

מה דעתך על שיבוץ יהלומים?

בטבעות עבות מזהב צהוב, עדיף לשים יהלום אחד גדול. לעומת זאת, בטבעות מזהב לבן, מתאים יותר לשבץ כמה יהלומים קטנים. ברוב המקרים עדיף לשבץ יהלומים לבנים, חוץ ממקרים מיוחדים, בהם יודעים בוודאות מהו גוון אבן החן המתאים לכלה. אבני חן צבעוניות, מתאימות יותר לטבעות מזהב צהוב.

האם לשמור על קו עיצוב זהה לשאר התכשיטים?

חשוב מאוד, שעיצוב טבעת האירוסין, לא יחרוג מהעיצוב הכללי של שאר התכשיטים של הכלה. לכן, גוון הזהב אותו בוחרים, צריך להיות תואם לשאר גווני התכשיטים של הכלה.

אמיר, טיפ אחרון שכדאי לרוכשים הפוטנציאלים לדעת?

תנו לכלה לעצב את הטבעת ולשמור על רומנטיות. חשוב מאוד שהכלה תהיה שותפה בעיצוב הטבעת. לכן, כדאי שהחתן ישים לב מהו הגוון של התכשיטים, אותן הכלה עונדת, כדי להחליט על גוון הטבעת. כאשר החתן, מבין שהוא בדרך להצעת נישואין, מומלץ שהחתן יפתח שיחה סתמית עם האישה: "מהי טבעת החלומות של האישה". החתן יכול למצוא תירוצים שונים, אולם, בדרך זו, החתן יצליח לבחור טבעת שתואמת לרצונות של הכלה, ועם טבעת זו להציע את הנישואין.

לחצו על הקישור לקבלת למידע נוסף ויצירת קשר עם חנות תכשיטי הנסיכה בקניון הזהב ראשון לציון.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *