מחפשים רעיונות ליום גיבוש עובדים? שלל פעילויות ייחודיות שלא תרצו לפספס תחת קורת גג אחת

האתגר: איתור רעיונות ליום גיבוש עובדים 

מחפשים רעיונות ליום גיבוש עובדים? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקבל רעיונות ייחודיים שמתאימים לחברות שונות ולסגנונות שונים של אנשים. המגוון רחב, כך שכל אחד יכול למצוא פעילות מתאימה ומושקעת לצוות העובדים שלו. בפעילויות שלפניכם תמצאו רעיונות מופלאים כשהמכנה המשותף הוא שיתוף פעולה של העובדים, תכנון אסטרטגי, שאפתנות, אדרנלין מפותח, יצירתיות, שימוש בדמיון, הנאה וסיפוק מפעילות מגבשת שמשאירה טעם של עוד.

רעיונות ליום גיבוש עובדים – להרגיש חלק מההיסטוריה, להתחרות וליהנות

אם אתם רוצים לשחזר את ההיסטוריה ולהרגיש חלק ממנה כלוחמים אמיתיים במרכבות ובקרבות, הצטרפו לתהלוכה מהודרת במרכבה שתבנו בעצמכם. פעילות הגיבוש הזאת כוללת עבודה בצוות, שיתוף פעולה מלא, תכנון מוקדם, אסטרטגיה של קרבות וניצחון אחד. פעילות מעולה לאוהבי האקשן והתחרויות.

משחקי גיבוש לעובדים – יצירת אומנות משותפת

מעדיפים פעילות יצירתית? אתם לא חייבים להזיז את הגוף בקרבות ובתחרויות. תוכלו לבחור פעילות מגבשת לא פחות, פעילות שיש בה שיתוף פעולה, תקשורת ועבודת צוות רבה, כשכל אחד יוצר חלק מיצירה אומנותית גדולה, כאשר רק בסוף התהליך כולם מבינים מה התמונה שנוצרה. בהחלט פעילות שווה ליצירתיים מביניכם שרוצים לשוט על כנפי הדמיון. הזדמנות מצוינת לקבוצות הגיבוש לגלות את הפיקאסו הבא, כבר אמרנו?

יצירת בובות ענק והפעלתן

פעילות מרתקת ויצירתית לא פחות היא בניית בובות ענק שמפעילים המשתתפים. לא פשוט להפעיל בובות ענק גם אם נדמה מהצד שכן. בפעילות כזאת אתם זוכים בעבודת צוות הדוקה, ביצירתיות ובתקשורת משמעותית. זוהי פעילות משעשעת ומהנה שמצריכה תיאום מושלם שלא תמיד פשוט להשיג. נסו בעצמכם…

בניית פירמידה משותפת

מעוניינים בבניית פירמידת תלת ממד? אתם לא לבד. הצטרפו לפעילות קבוצתית מהנה שמאפשרת תכנון של הצוות, עמידה בלחץ של זמנים, כאשר כל אחד בונה חלק מן הפירמידה, המתווסף לשאר החלקים. לבסוף תזכו בתוצר מרהיב של פירמידה ענקית תלת ממדית. אפשר להתלהב כבר מעכשיו כי יצירת הענק שתיצרו תאפשר לכם להבין כמה אתם מוכשרים כשאתם עובדים ביחד. ללא ספק, רעיונות ליום גיבוש עובדים מאפשרים שיתוף פעולה מוגבר ויוצרים אווירה טובה גם יום למוחרת במשרד.

בניית מכוניות מרוץ ותחרות משותפת

רוצים להפגיז באדרנלין מטורף? בואו להשתתף במרוץ מכוניות. רעיונות ליום גיבוש עובדים שכוללים מרוץ מכוניות יעלו חיוך בפניהם של כולם. המרוץ יתנהל באמצעות מכוניות שתבנו בעצמכם. משימה בהחלט מאתגרת, אבל אל חשש כי אתם לא לבד. כל קבוצה מקבלת תוכנית מפורטת ואת כלי העבודה הנדרשים כדי לבנות את המכונית הכי יפה בעיר. מי ינצח בתחרות? זו שאלה בפני עצמה. תלוי כמה אתם תחרותיים ונחושים לקבל את הניצחון לידיים שלכם.

בניית אופניים או מרוץ  צ'אלנג'

תמיד רציתם לבנות אופניים, אבל לא ידעתם כיצד? בואו לבנות אופניים בצוות, לרכוב עליהם וליהנות משיתוף פעולה פורה אחרי שתפתרו את החידות, תבצעו את המשימות ותזכו בקבלת הציוד הנדרש לאופניים המושלמים. אם אתם מעדיפים לוותר על הרכיבה, תוכלו פשוט לרוץ כל הדרך לפעילות אחרת הכוללת משימות מאתגרות והרפתקאות מופלאות במרוץ מושלם כאשר אתם האצנים המובילים את כולם.

יצירת לוגו משותף

לכל חברה יש לוגו משלה, מעין גאוות יחידה, סימבוליות מושלמת לייחודיותיה. רעיונות לימי גיבוש לעובדים יכולים לכלול יצירת לוגו של החברה שמורכבת מהתמונות הקטנות שכל אחד מן העובדים ייצור. פעילות כזאת היא פעולת מופלאה, מאפשרת להתחבר ללוגו, להשתעשע ולהרגיש שייכות רבה זה לזה. אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד כי אתם הם אלה שיוצרים את החברה ולא ההפך.

משחק יזמות

בואו להיות יזמים מוכשרים, משקיעים ופורצי דרך בהמצאות חדשניות במשחק עסקים שיאפשר לכם לגעת בתהילה מקרוב. בפעילות כזאת תצטרכו להגות רעיונות ולהמציא מוצרים בפני פאנל השופטים שיחליטו אם אתם ראויים להיות מושקעים כספית. מי יודע, אולי הפעילות הזאת תעודד אתכם להמציא בעצמכם מוצר או פטנט שאיש לא שמע עליו קודם.

לנהל משא ומתן ולהוביל לניצחון

מוש בן ארי שר "לפעמים במשא ומתן מורידים אותנו נמוך", אבל במשחק שלנו החוקים הם קצת שונים. המשא ומתן הופך להיות סוד מקצועי שצריך לפענח אותו במשחק שבו תתבקשו לסחור זה עם זה אחרי שאספתם מידע, אחרי שהרגשתם את הסיכונים, אחרי שהגבתם במהירות והובלתם את הקבוצה לניצחון מוחלט בתוך התושייה, התכנון והיכולת להוביל בראש.

לזכות בפרס אוסקר לטריילר המצטיין ביותר

רוצים לזכות בפרס אוסקר לטריילר הנבחר? תוכלו להתארגן בקבוצות גיבוש שונות ולהפוך את ערכי החברה לנושא בוער, אטרקטיבי ומסוקס. הפרס בדרך אליכם בתנאי שתשתמשו בכל הדמיון, היצירתיות, השאפתנות והכריזמה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *