Ahrefs

יתרונות: יכולת סריקה יוצאת דופן ספציפית לאתר וברשת האינטרנט. מחקר מילות מפתח אד-הוק מוצק. ניטור והשוואה מקיפה של תחומים. הצעות משופרות למילות מפתח. ניתוח SERP מעמיק. ניהול מילות מפתח בסיסי.

חסרונות: דיווחי SEO מוגבלים. עצמות חשופות UX.

בשורה התחתונה: Ahrefs הוא כלי SEO בדרגה מקצועית עם תכונות עוצמתיות בכל הקשור לניהול מילות מפתח ועד ניתוח תחרותי. אמנם הממשק שלה אינו מיועד למתחילים, אך הוא מהווה בחירה איתנה עבור משווקים דיגיטליים מנוסים.

אם השם Ahrefs נשמע לך יותר כמו ערך שורת פקודה מאשר שם מוצר, יש לך ידיעה בפילוסופיה של המוצר. בעוד שכלי SEO זה מוצג למדי, מצאנו שהוא לא בילה זמן רב בדאגה למגעים של משתמשי הקצה, במיוחד ממשק משתמש אינטואיטיבי. החל מ- 82 דולר לחודש עבור תוכנית Lite שלה (כאשר מחויבים מדי שנה), זהו כלי מלא עם תכונות שמיועד בעיקר לאנשים שיודעים מה הם עושים בכל הקשור לקידום אתרים. עם זאת עבור האנשים האלה, זו בחירה איתנה. לדוגמה, Ahrefs שומר על אחד האינדקסים הגדולים ביותר של קישורים נכנסים ברשת, כיום עם יותר מ 12 טריליון קישורים נכנסים היסטוריים ושישה מיליארד דפי אינטרנט שנסרקים ביום.

זה כולל גם מספר תכונות ויכולות אחרות ברחבי מחקר מילות מפתח אד-הוק, מעקב שוטף אחר SEO ומעקב אחר עמדות, מחקר ספציפי לתוכן והשוואה בין תחומים תחרותיים. בסך הכל, Ahrefs יכול לעשות קצת מכל דבר. אמנם חסרים בתכונות ניהול מילות המפתח ודיווח SEO של עורכי המפתח Moz Pro $ 79.00 ב- Moz, וחוויית המשתמש העצומה היחידה שלה (UX) אינה יכולה להתאים לזו של בחירת העורכים הנקייה בהרבה, SpyFu $ 33.00 בספייפו, Ahrefs עושה זאת הרבה מעבר ליכולות הסריקה של חתימות כדי להבטיח התחשבות והשקיע בשיפורי ממשקים, דיווח מתקדם יותר ותכונות ניהול טוב יותר של מילות מפתח מאז הבדיקה הראשונית שלנו.

Ahrefs – סייר אתרים

תמחור ותוכניות

התמחור של אהרף הוא מעט בצד הגייה, החל מ 82 $ לחודש עבור תוכנית Lite שלו (99 $ אם תבחר לחיוב מחודש לחודש). תוכנית זו מעניקה לך משתמש אחד, חמישה קמפיינים (מספר האתרים שבהם אתה יכול לעקוב בלוח המחוונים של Ahrefs), 300 מילות מפתח עוקבות בשבוע, 25 סריקות דומיינים ביום בכלי סייר האתרים ורק שלושה חיפושים בסייר מילות המפתח ליום. . יש גם מכסים על מספר ההתראות, ומספר התוצאות שאתה יכול לייצא מהאינדקסים של קישורים נכנסים ודירוג של Ahrefs. התוכנית הרגילה 149 $ לחודש (179 $ לחודש) היא האפשרות האפשרית יותר עבור חברות קטנות ובינוניות, ומגדילה את יכולת הפלטפורמה ל -10 קמפיינים, 1,000 מילות מפתח עוקבות שמתעדכנות כל שלושה ימים במקום לשבוע, 100 דומיינים ליום ו- 50 חיפושים אחר מילות מפתח. ליום.

ואז יש את התוכנית המתקדמת, במחיר של 332 $ לחודש שחויבת מדי שנה (399 $ לחודש). כאן מתחילים להיכנס לתכונות פרימיום. הרובד המתקדם מעניק לך 25 ​​קמפיינים, עדכונים יומיים על עד 4,000 מילות מפתח שנמצאות במעקב, 200 חיפושים אחר מילות מפתח ביום, גישה מורחבת יותר לאינדקסים של קישורים נכנסים ודירוג וכן לדירוג סלולרי ועד שלושה כניסות משתמשים. סוף סוף יש את תוכנית הסוכנות, במחיר של 832 $ לחודש שחויבת מדי שנה (999 דולר לחודש). שכבה זו מעניקה לך מעקב אחר אזכור באינטרנט בזמן אמת, דוחות קישורים חוזרים לשעה ומכסים גבוהים בהרבה בכל אזכור סייר האתרים, סייר התוכן וסייר מילות המפתח. עבור מרבית חברות קטנות ובינוניות, אנו ממליצים ללכת עם התוכניות הרגילות או המתקדמות, תלוי בכמה נתונים אתם מחפשים לחקור ובאיזו תדירות אתם זקוקים להתראות.

סייר מילות מפתח וחווית משתמש

הדבר הראשון שאתה שם לב ללוח המחוונים של Ahrefs הוא שזה דליל למדי. בחלקו העליון של המסך נמצא סרגל ניווט עם כרטיסיות ללוח המחוונים, התראות, סייר אתרים, סייר תוכן, סייר מילות מפתח ותפריט נפתח כלים. כאן תוכל לגשת לממשק תכנות היישומים Ahrefs (API), לסרגל הכלים של הדפדפן Ahrefs, וכלים אחרים כמו השוואה בין תחומים וניתוח מהיר של אצווה של קישורים נכנסים מרובים. מתחת לכרטיסיות נמצא סרגל חיפוש להזנת תחום, כתובת אתר, נושא או מילת מפתח. לוח המחוונים עצמו מפרט את כל מסעות הפרסום הנוכחיים שלך, שתוכל ללחוץ עליהם כדי להזין את סייר האתרים עבור נתוני הניטור האחרונים של אותו אתר.

מחקר מילות מפתח אד-הוק הוא מה שמשתמשים עסקיים ימצאו את עצמם משתמשים בהם לרוב בעת זיהוי דפי התוצאות הטובים ביותר של מנועי חיפוש (SERP) למיקוד באמצעות אסטרטגיית אופטימיזציה שיכולה לעזור לדפים שלך לדרג גבוה יותר. ככאלה, מיקדתי את הבדיקות שלי בעיקר בכלי סייר מילות המפתח של Ahrefs.

למטרות בדיקה השתמשתי בקבוצה משותפת של חמש מילות מפתח עבור כל כלי כדי לראות כיצד ערכי SEO, תוצאות והמלצות בנושא מילות מפתח נבדלות. חמש מילות המפתח שבדקתי איתן היו: pcmag, שיווק דיגיטלי, קניות ברשת, יועץ IT וחשבונאות לעסקים קטנים. מדובר בדגימה טיפוסית למדי של מונחים בהם SMB עשוי להשתמש, כולל מוצא פרסום כמו זיף דייוויס. יחד הם הרשו לי לראות תמונת מצב של תוצאות חיפוש קשורות ואת המקומות המתחרים בשלים לאופטימיזציה ממוקדת.

התחלתי בסייר מילות המפתח בהזנת כל חמש מילות המבחן שלי בסרגל החיפוש. Ahrefs מאפשר לך לצמצם את החיפוש לפי מדינה, אך שלא כמו ב- KWFinder $ 12.00 ב- KWFinder זה לא כולל את היכולת להתעמק לפי עיר. דף תוצאות מילות המפתח היה בתחילה הבסיסי והישיר ביותר מבין כל הכלים שבדקתי מבחינת מדדים שהוחזרו, אך Ahrefs שיפר מאוד את כלי סייר מילות המפתח עם דף מגיב של הדמיות נתונים אינטראקטיביות.

איפה שלפני כן הייתה טבלה בסיסית עם מדדים על נפח חיפוש חודשי ממוצע, עלות לקליק, כמה תוצאות חיפוש היו בדף וציון הקושי של מילות המפתח, בממשק סייר מילות המפתח המעודכן קיבלתי סקירה כללית דף עם תרשימי עמודות אינטראקטיביים על סך נפח החיפוש וקליקים, חלוקת אמצעי אחסון והתפלגות קושי. מתחת לזה היו טבלאות ותרשימים המפרקים את תכונות SERP, חלוקת קושי בנפח, מדינות מובילות לפי נפח, רעיונות למילות מפתח, ונתח תנועה לפי דפים ותחומים.

כשאתה לוחץ על הכרטיסייה ערכים שלצד סקירה כללית, סייר מילות המפתח משתמש כעת גם בנתוני זרם הקליקים כדי לספק למשתמשים מדדים מדויקים יותר של מילות מפתח סביב נפח חיפוש, קליקים (וקליקים בכל חיפוש) ושיעור החזרה (באיזו תדירות אנשים מחפשים את אותה מילת מפתח. ). מתכנן מילות המפתח של גוגל מקבץ כעת נפחי מילות מפתח עבור שאילתות דומות, ונתונים שימושיים במיוחד בנושא זה. יש גם קישור לפתיחת התפלגות ה- SERP, ובו פירוט כתובות האתרים המחזיקות בכל פוזיציה בתוצאות החיפוש עם מדדים עמוקים יותר לגבי חוזק ה- SEO של הדף. Ahrefs שיפר גם את תוצאות ה- SERP, וכעת מאכלס את תרשים ההיסטוריה של מיקום SERP כדי לעקוב אחר שינויים בדרגה לאורך זמן, יחד עם שילוב שדות חדשים יותר כמו קטעי טקסט מוצגים בדף התוצאות.

למשל, עבור מילת המפתח שלי לקניות מקוונות מצאתי שיש לה נפח חיפוש גבוה ביותר וציון קושי של 75. לעומת זאת, לשיווק דיגיטלי היה נפח חיפוש נמוך אך עדיין משמעותי עם ציון קושי של מילות מפתח של 59. לעיון, קושי הציון הוא מספר של 1-100, המשמש את כל הכלים שבדקתי שמגדילים מדדי SEO (PA) ומדד רשות הדומיינים (DA) יחד עם נתונים אחרים, כולל נפח חיפוש מילות מפתח, עד כמה מודעות החיפוש בתשלום הכסף מוצגות. משפיעים על התוצאות, וכמה חזק התחרות בכל נקודה בעמוד תוצאות החיפוש הנוכחי. מנהל SEO בכיר של זיף דייוויס, מייק לוין, אמר לי שציון הקושי האידיאלי ומטרת הרשות הפלסטינית / DA שאתה מחפש הוא מתחת ל -50, וכי כל ציון הגבוה מ -60 הוא בדרך כלל אגוז קשה לפיצוח.

Ahrefs – הצעות משופרות למילות מפתח

בדף תוצאות SERP לשיווק דיגיטלי, הצלחתי לזהות מספר כתובות אתרים עם ציונים נמוכים במדדי Ahrefs שונים. אלה כוללים דירוג תחום, דירוג כתובות אתרים וציון "דירוג Ahrefs", כמו גם כמה קישורים הגיעו ממקורות מדיה חברתית כמו פייסבוק ולינקדאין (נתונים פוטנציאליים בעלי ערך שתוכלו לייבא לכל כלי ניתוח למדיה חברתית שאולי אתם משתמשים בהם. ). מכאן, אתה יכול לקחת את כתובות אתרי היעד האלה ולהריץ חיפוש סייר אתרים כדי לזהות כיצד העסק שלך יכול לבצע אופטימיזציה של הדף שלו כך שיוכל לאתר את אותו SERP.

בצד שמאל של ממשק סייר מילות המפתח נמצא תפריט קטן עם מספר אפשרויות נוספות, ומעניק לך רשימה של מילות מפתח קשורות עם אותם מדדים וכן רשימת התאמה לביטוי של מונחי חיפוש ארוכים יותר התואמים את מילות המפתח. בהשוואה להצעות מילות המפתח הקשורות שתמצאו ב- Moz, KWFinder ו- SEMrush $ 99.95 ב- SEMrush, Ahrefs לא מעניק למשתמש הממוצע במונחים של עזרה פרואקטיבית והמלצות ממוקדות של מילות המפתח הנכונות למיקוד. עם זאת, הפלטפורמה שיפרה מאוד את שאילתות מילות המפתח העצמאיות החלשות ביותר בבדיקות הראשוניות שלנו. Ahrefs חיזק את מסד הנתונים של מילות המפתח שלו בין 300 מיליון ל -3.1 מיליארד מילות מפתח, וככאלה סייר מילות המפתח מחזיר כעת פי 10 יותר רעיונות למילות מפתח בדוחות "התאמה לביטוי" ו- "שיש להם תנאים זהים". הפלטפורמה הוסיפה גם אפשרויות הצעות למילות מפתח קשורות כמו "דרג גם עבור" ו"הצעות חיפוש "כדי להציג מילות מפתח רלוונטיות יותר.

Ahrefs גם סוף סוף מציע ניהול בסיסי של מילות מפתח להוספת מילות מפתח לרשימה. בפינה השמאלית העליונה של דף תוצאות מילות המפתח, אתה יכול לבחור מילת מפתח שתוסיף לרשימת מילות מפתח חדשה או קיימת שאליה תוכל לחזור מאוחר יותר. זה עדיין מוגבל למדי, מכיוון שאתה לא יכול לקחת את מילות המפתח האלה ולהוסיף אותן לקמפיין SEO או ישירות למודול ניהול לידים, אבל זה טוב יותר ממה שהיה לפני Ahrefs, שם כל מה שאתה יכול לעשות היה לייצא את תוצאות מילות המפתח שלך כ- CSV קובץ. Moz Pro, SEMrush, SpyFu ו- KWFinder כוללים יכולות של קבוצות טובות יותר ויצירת רשימות כדי לארגן ולשפר טוב יותר את רשימות מילות המפתח, אך Ahrefs סוגר את הפער.

Ahrefs – סקירה כללית של SERP

סייר אתרים והתראות

מבין שלוש הקטגוריות העיקריות של SEO – מחקר מילות מפתח אד-הוק, פיקוח מתמשך על חיפוש חיפוש וסריקה – Ahrefs הוא הרבה יותר חזק בשני האחרונים. בעת הקלדת URL בסייר האתרים, קיבלתי פירוט מקיף של תחום PCMag.com המשתרע על כל הערכים המותאמים אישית של Ahrefs, פירוט של מילות מפתח ותנועה אורגניות, חיפוש אורגני ותשלום, ואינדקס מלא של כל הדפים שנסרקו. באתר. מבחינת הפעלת אבחון אתרים מהיר ומקיף, רק ל- Moz יש אותה רמת יכולת של הכלים שבדקתי.

תוך כדי גלילה מטה בדף סייר האתר מצאתי גם הדמיות נתונים אינטראקטיביות. אלה מושכים נתונים חיים על הפניות לדומיינים ודפים, קישורים נכנסים ומפה עולמית שממנה מגיעה תנועת חיפוש. מתחתיו הייתה גם ענן מילה של מונחי החיפוש המניעים את התנועה הרבה ביותר. ואז בעמודת הניווט השמאלית היו אפשרויות פירוט אתרים עמוקות יותר לחיפוש וקישורים נכנסים, חיפוש בתשלום ואורגני, וכמה תכונות השוואה חדשות המאפשרות לי לזהות דומיינים ודפים מתחרים ל- PCMag. תכונות ההשוואה פירקו כמה מילות מפתח נפוצות וייחודיות שהאתר שלי שיתף במשותף עם אתרים מתחרים. Ahrefs וכלי ההשוואה Kombat ב- SpyFu סיפקו את מדדי ההשוואה התחרותיים העמוקים ביותר של כלי SEO.

Ahrefs – הוסף התראה

לבסוף, Ahrefs מאפשר לך להגדיר התראות דוא"ל למעקב אחר קישורים נכנסים, מילות מפתח חדשות ומזכירות אתר / מותג. אז כשיצרתי התראה חדשה על מילות מפתח, פשוט לחצתי על כפתור הוספת ההתראה בפינה השמאלית העליונה של לוח המחוונים של התראות, ואז הזנתי את כתובת האתר, המדינה, נפח מילות המפתח שרציתי (פחות מ- 1,000, 1,000-10,000, או מעל 10,000), את כתובות הדואר האלקטרוני שאליה רציתי לקבל את ההתראות, ותדירות ההודעות האלו צריכות לצאת. ההתראה ב- Ahrefs היא פשוטה, קלה להתקנה, ופשוטה לעקוב אחר בריאות SEO הכוללת של אתר ולעקוב אחר מילות מפתח ממוקדות.

כל היסודות המכוסים

אם אתה מחפש כלי SEO עם סריקה וניתוח דומיינים יוצאי דופן המכסה את כל הבסיסים שלך במונחים של מחקר בסיסי של מילות מפתח ומעקב שוטף, Ahrefs הוא בחירה איתנה. חוויית המשתמש אינה מהודרת והמלצות ניהול מילות המפתח ואופטימיזציה משאירות הרבה רצוי בהשוואה לבחירת העורכים Moz Pro ו- SpyFu, אך Ahrefs נמצא בשווי של DeepCrawl $ 72.00 ב- DeepCrawl ו- Majestic 49.99 $ ב- Majestic בתור הסורקים הטובים ביותר שבדקנו , וכולל את כלי המעקב הקישוריים ביותר של מוצר כלשהו בסבב זה לצד LinkResearchTools $ 329.00 ב- LinkResearchTools. זה יכול להיות תוספת חשובה לסוויטת כלי SEO של העסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *